Jobb skadda, kallas det.

Lång dag idag och det är redan onsdag.
Vaknade klockan 7 av mina konstiga drömmar, så när mamma väckte mig igen vid 9 så kändes de precis som jag hade somnat om. Och sover så oroligt, drömmer massa konstigt hela tiden :P Tror att vara i stallet 2 veckor i rad satt sina spår, för drömmer att alla hästar är ute och de är snö storm. Alla får panik och hästarna springer runt som galnigar i hagen. Ulrika står och skriker på att alla hästar måste in, verkligen kaos. Och en massa mer händer i dessa drömmar, hästar som måste ridas, hästar som måste gå i skritten, stall som håller på och gå sönder, hästar som rymmer, ja allt tänktbart som kan hända xD. Haha, jobb skadda tror jag det kallas ;)
Idag tog mormor med mig till Gnosjö, skulle bytta min klocka som la av efter 1 vecka. Men fick en ny fin, så får se om den här håller bättre :)
Sen vart det en sväng till Ullared. Kajsa ska ju ha fest på fredag (jag är snäll som ställer upp för att hyra lokalen *snäll storasyster*) så ingen allvarligt får hända, för då blir de skit för mig. Hålla tummarna ^^
Så nu sitter man framför tv:en igen och även denna kväll verkar bli lång och tråkigt. Får försöka bli lite trött eller läsa min bok om det inte kommer någon bra film på tv ikväll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0