Klaaaaaart!!!! :D

Sitter här och fryser lite, ovanligt? Nej, någon gen som min mamma har varit snäll och dela med sig av.. ;)  Men äntligen är den här jäkla redovisningen över. Satt ifrån 6 igår kväll till halv 12 innan jag blev klart och kunde sova. Sen har jag suttit hela morgonen med att öva + hitta bra bilder. Men nu är det klart! :D Gud så skönt det känns! Nu är det bara slutrapporten som ska lämnas in vecka 15. Sen behöver man aldrig mer tänka ordet PA.
Så ikväll blire lungt, ska försöka tagga lite till imon då det är utgång med Emilia, Josefin, Johanna och kanske Mimmi :) Josefin fyller ju 19 imon, så får hoppas på en toppen kväll! Ganska otaggad för tillfället, men får hoppas att det ändras till imon ;) Men som vanligt det stora problemet, vad ska man ha på sig? Hehe, tufft liv man lever ;)


"Lockigt" hår till dagen i ära, eller lockigt och lockigt, gick och la mig
med blött hår och roligt med oväxlig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0