Ledig :)

Sitter i skolan och har skivit klart mitt PM för den muntliga i nationella provet, ska blir så skönt när allt sånt här är över!! Men slutar om ca 10 minuter och är ledig hela eftermiddagen, är redan klar med allt i kursen så 3 timmars ledigt är aldrig fel ;)
Men ska rida Rosen, innan jag ska åka till Halmstad. Måste bytta mormor "inflyttnings" present, som vi fick av henne. Men vet dock inte vad man ska göra med ett tillgodokort på Rusta?
Igår gick/sprang jag en runda på ca 40 minuter med lilla Figgo. Och lat som han är, sov han gott hela kvällen sen. Men han var, som tur var, mycket lungare efter jag kom hem från stallet. Hade aldrig orkat med honom med hans pipande i en natt till! Så ikväll får det blir samma sak, bra att ha någon som drar ut en! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0