Man får skylla sig själv

Jag vet inte hur många gånger man sitter och man hittar bilder som man vet att man inte borde kolla på. Men man slutar inte klickar, utan man maler sig igenom bilderna och man känner sakta hur humöret sjunker. Man vet att man kommer få se saker som man inte tycker om, men kan kollar ändå. Men man har gjort de så många gånger, men man lär sig inte, man kommer aldrig lära sig.
Och detta borde inte vara något som jag borde bry mig om. Men jag gör det ändå.
Japp, denna kvällen är inte den bästa. På fredag åker man antagligen tillbaka till Halmstad igen. Så bara 2 lov dagar kvar. Så snabbt gick de, och så mycket gjorde man och ingenting blev av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0