Mysigt, :)

Helgen är slut och har 4 dagar i skolan innan man få gå på ett väl behövligt påsklov.
Helgen har varit lugn, åkte hem på lördagen skulle ju hämta Figgo. Så lördagen vart väldigt lugn, sov kanske 5 timmar fredag natt, så var dödstrött. Så somnade flera gånger i soffan, medan de andra kolla på någon dålig film. Men mysigt var de, som vanligt :)
I söndags väckte Alma mig ifrån soffan och frågade om jag ville följa med till ullared. Men köpte ingenting där, men alltid lika roligt att åka dit.
Så nu är man tillbaka på skolan, Figgo är hemma i Harplige. Det är lite mysigt att ha med honom, men i början av natten har han bara luggit och pipit. Blev tyst ett par timmar i slutet, men började med en gång igen när jag hade vaknat. Så får hoppas att han är tystare inatt! Ska åka och köpa något gott till honom + gå en lång runda så kommer det nog få honom tyst och trött, hehe.
Men 2 timmar kvar i skolan nu, sen ska jag ner till stallet och rida Rosen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0