PA

Sitter och ha "PA", men är jätte aktiv. Har varit i stallet hela förmiddagen och red lilla Rosa, söt liten polle det där^^ Och måste börja skriva en dagbok nu när man rider henne, "jätte" kul. -.-
Har engelska sista lektionen nu, hur tråkigt som helst. Fattar inte ens varför jag valde att läsa engelska B, men nu är de bara någon vecka kvar tills den kursen är avslutad, skönt.
Sen idag har jag fått reda på att nästa vecka som vi redovisa vårat PA arbete. Antingen på tisdagen eller torsdagen och jag som har ägnat hela mitt lov åt att få klart de (vilket jag faktiskt sa att jag skulle göra, iaf bli klar med det sista) men som vanligt blir det att man sitter dagen innan och flippar ut bara för att man inte har gjort något. Så ikväll får det faktiskt bli att skriva klart mitt lilla PA arbete. Jätte kul kväll framför mig :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0