Sjuk, igen..

Japp, igår när jag hade slutat skolan var jag helt död. Har hostar konstant, nästan rinner, fattar faktiskt vart allt kommer ifrån, hehe :P Har kanske lite feber med, men har precis tagit en alvedon, så just nu är jag ganska pigg. Men har fått "min vanliga" hostar, som är helt jävla fruktansvärd. Men har ju fått stå ut med den hela livet utan att de har hittat något "fel" på mig, har bara fått en massa olika äcklig host mediciner som aldrig har hjälpt.
Men jaja, kommer antagligen inte kunna sova något alls inatt, precis som vanligt ;) Men det är så typiskt mig att blir sjuk nu när det är dags att ha lov. Men hoppas verkligen inte jag kommer tillbringa hela lovet på soffan, isf dör jag. Så imon blir de nog heller ingen skola, om man inte blir mirakel frisk under kvällen, så åker man hem och blir ompysslad av mammsen ist. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0