Sjuk :(

Ska börja med att säga att de är riktigt synd om mig just nu. Har åkt på någon jäkla förkyldning, så ligger här och snörvlar och nyser, hostar gör jag med. Så jag känner riktigt hur det onda angriper mig, helt slut i kroppen + huvudet snurrar och ont gör de =/ Så varit en jobbig dag i skolan idag, hade egentligen bara velat stanna kvar i sängen och ligga där under det varma täcket och mysa. Bli ompysslad ist för att gå runt i skolan och nysa och tycka synd om sig själv. Så ser verkligen inte fram emot denna veckan, skulle stannat hemma.. =/
Om en stund ska man kanske ta sin lilla bil in till Halmstad, reda ut sitt liv lite. Men får se, verkar som grabben har viktigare saker för sig.. Annars får de bli att laga lite mat till sig själv, nuddlar eller nåt tror jag hade här, hehe ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0