Skärpning.

Just nu vill jag bara stoppa ner huvudet i sanden, och stanna där nere lagom tills studenten. Så hade man bara kunnat glömma all jävla skit som MÅSTE bli gjort nu. Den där jäkla stallchefs veckan förstörde mitt liv. Halkade ju efter med 2 prov, och känner de nu att de kommer inte bli gjorda av sig själva.
På fredag är det engelska prov, men att lära sig 11 olika gammla dikter, med fakta där till känns inte speciellt lockande. Och framför allt helt jävla meningslöst. Med tanke på att läraren inte ens vet vad man heter, eller om man går i A eller B engelska gruppen fattar jag inte ens hur hon ska kunna sätta betyg på en. Men det är bara 2 lektioner + prov kvar, sen är skiten klar.
Så nu ska jag läsa engelska hela kvällen, gud vad jag tycker att det ska bli kul.
Och gud vad jag känner för att sova istället, har inte alls ställt till det för mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0