Taxi Matilda ?

Gården kan sammanfattas på många sätt. Men rolig va det :) Länge sen jag skattade så mycket, haha.
Men annars var det lungt, kollade på lite film och sånt ;)
Men nu funderar jag snart på att skaffa ett litet taxi bolag inför kvällen. För idag blir det en himla massa körande.
Har lämnat + hämtade Kajsa i Gvd nu på dagen.
Hämtade nycklen till Hällabäck också. Fick skriva på kontrakt på lokalen och allt. Så nu gäller de att allt blir lyckat.
Håller mina tummar!
Sen en sväng till Arnåsholm för att hämta Gustav. Blir sen nog ett X antal svänger till Hällabäck, om jag känner
min förvirrade syster rätt ;) + Att man kanske få köra ikväll, men vi får se hur det blir med de ^^
Sen får vi se hur det blir ikväll, kommer iaf vara en stund på festen. För har ju blivit bjuden på gratis inträde för
jag hyr lokalen åt dom, och hur ska man lixom kunna dissa/missa det? ;)

"So hold my hand and never let me go
Take a leap of fate into the unknown"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0