Hemma och ny färgad :)

Nu har jag äntligen kommit hem, allt lika mysigt :)
Började dagen med att packa alla mina saker, Marcus ska se till att få allt nu ifrån Rotorp till den nya lägenheten nu i vecka. Så kommer jag inte behöva återvända till den lägenheten mer! Men precis när jag hade stängt dörren och kastat in nycklen, så kom jag på att jag hade glömt att säga HejDå till Räkis. Stackars kissemiss som kommer behöva vara ensam hela tiden och ingen Matilda som gosar med henne. Och stackars Matilda som inte får något sällskap, hehe ;)
Men åkte via skolan, har lånat den 3 boken nu, "Luftslottet som sprängdes". Läste ut den andra igår, verkligen sjuk bra böcker! Så nu ska man bara se filmen med.
Sen vart de Ann-sofie dags. Så nu har mitt hår blivit lite blondare och den fula utväxten är försvunnen. Kanske blev lite för ljust, men det försvinner ju alltid lite efter ett tag :)
Så nu ska jag gosa med min lilla syster som förföljer mig som en svans hela tiden. Hoppas att de kommer nog bra film på TV ikväll!


Ny färgad och allt :)


Det gulliga  charmtrollet, har tappat båda framtänderna (jag drog ut den ena
idag *stolt*). Hon är glad över att storasyster är hemma nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0