Händelserik kväll

Gården vart väl ganska lyckad iaf :)
Förutom att vissa gillar att bråka när de dricker så var det en bra kväll. Ingenting (vad jag vet en) har gått sönder, men tror både Kajsa och Madde var ganska överens om att de aldrig mer skulle vilja ha en fest :P Kan förstå de, för det såg ut som kriger i köket + toaletterna, stank även öl.
Men va inte där så länge, åkte hem vid kanske halv 12 eller nåt och fick roa mig med annat, tills Kajsa ringde vid halv 3 så fick jag åka och hämta dom. Rolig bilfärd dit och hem iaf, haha man ska använda sin fantasi ;) Fick köra ett par alldeles för fulla killar också. Typiskt killar, jaop, skulle nog tro de ;)
Sen vart den en händelserik kväll, koas, kanske man ska säga såhär efteråt. Men hem kom jag, lever gör jag och egentligen ingen större skadda skedd. Men kan vara dags att fundera på allvar att köpa en ny mobil.
Den här kvällen blir lugn iaf, ska inte ut på några oväntade äventyr, bara sitta hemma och titta på Notthing Hill som går på 3:an ikväll. Tror de måste vara en av mina favorit filmer, sjukt gullig är den iaf :)


Kommentarer
LOL

Apis

2010-03-06 @ 22:05:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0