Bad taste!

Igår var det studentfest, och vet inte riktigt vad man ska säga om den. Var bara jag och Johanna som skulle ut, och sen på kvällen visades sig att det bara jag och Johanna av HELA skolan som var där. Men vi hade as kul, men sen kanske inte själva festen var så lyckad. Kanske inte riktigt Halmstads bästa party klubbar heller och att det var fyllt med polska horor gjorde ju inte saken bättre ;) Men vi gjorde bort oss ett par gånger, hehe, riktigt pinsamt..
Men jag har inga bilder att visa, så får se om hon lägger upp några bilder på Facebook sen. Men var ju tema Bad Taste, och vi hade verkligen Bad Taste, vilket också syns på bilderna ;)

Nu om ungefär 2 timmar, ska jag stå och knacka på utanför Max dörren. Kan ju säga att jag börjar bli riktigt nervös. Men det värsta är att jag inte har några kläder att ta på mig, inget som känns bra iaf. Så får la komma dit i ett par skitiga ridkläder eller nåt. Kanske hade uppskattas att luka lite häst, vem vet?
Men dags att skynda sig lite nu. Får verkligen INTE komma försent!
HÅLL TUMMARNA! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0