Blir bokstavligt talat Galen

Snart är denna dagen över, och tur är väl det. Ser inte fram emot denna helgen, dagarna går så frukstansvärt långsamt. Sen att det är skola på måndag gör inte saken bättre, för även fast jag inte har något att göra, så har jag inte gjort än enda läxa. Bra där Matilda (Y)
Kollade precis mailen, och har varit med i någon tävling till Underbar som är den 21 maj. Och har tydligen vunnit, så nu kommer jag och en kompis in helt gratis. Det är iaf kvällens bästa händelse!
Funderar nu på om jag ska ta lilla Figgo med mig ut på en spring runda. Vi kom ju igång för någon vecka sen, men nu har jag ju varit sjuk och allt igen. Men känner att det är dags att komma igång igen. Och nu när jag väl har börjat tänka på det, kommer jag bara känna mig otroligt tjock om jag inte gör de. Så får nog bli en liten runda, har man tur kanske man får med sig Maja, men det tvivlar jag nog på. Men med musik i öronen så ska det nog gå ändå. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0