Gårdagen :)

Tror det var sömn som fattade för mig igår. För vaknade halv 6 igår, för att följa med och flytta en båt. Så fick sova kanske 5 timmar. Men idag efter att ha sovit 10 timmar känns allt lite bättre. Men iaf, igår då, följde med och skulle flytta en båt. Var nog det mest blötast jag har gjort på länge. För det verkligen spö regnade under tiden vi stod ute, och det var kanske 2 timmar eller nåt. Och jag hade kanske inte världens bästa kläder på mig, hehe. Men fram mot slutet slutade det som tur var, lagom till att vi skulle åka båt i 3 timmar. Men det var faktiskt en rolig dag, och om inte annat var det väldigt mysig. :)
Idag ska jag åka tillbaka ner till Halmstad, tror jag iaf. Förhoppningsvis så får jag ta med mig Figgo, får jag inte göra det kommer jag bli väldigt arg. Men innan dess har jag massa att göra, duscha, packa, rycka klart Figgo, packa hans saker och även han ska får bada. Men ska försöka att inte komma iväg allt för sent. Så tror att det är dags att sätta lite fart nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0