Hoppas, hoppas!

Vaknade tidigt idag, inte friviligt precis, men ändå. Jag gillar det :)
Igår blev en ganska bra dag trots allt. Fick prata av mig lite fram mot kvällen, inte för att det uppskattades speciellt mycket. Men sånt bryr jag mig inte om, huvudsaken är att man låsas lyssna så kan jag tror att den gör det, så kan man fortsätta att berätta om allt möjligt, hehe.
Idag ska jag på intervju på Ekbacken. Litet dilema är att jag inte riktigt kommer ihåg vilken tid hon sa till mig. Antligen halv 3 eller 3. Men har för mig att de var halv 3, så får åka dit då. Bättre att komma för tidigt en försent!
Sen fram emot helgen blir det antagligen en liten utflykt med Kajsa. Måste bara ordna lite saker först. Kanske att prata med mamma om det, är en av sakerna, men vet redan att hon inte kommer tycka om det. Så får fjäska för henne nu på morgonen, så det blir lättare att övertala henne! Men egentligen, jag är 18, så får gör som jag vill ;) Dessutom kommer jag tjäna mina egna pengar i sommar, och det gillas skarpt!
Men måste allvarligt ha något att göra nu när jag ska komma hem igen. Kommer ju bli helt och hållet galen annars!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0