Lever, i alla fall..

Var ett par dagar sen man skrev här nu, men har inte så mycket vettigt att säga. Skolan rullar på som vanligt, imon inleds näst sista skolveckan för mig på gymnasiet, och på jag vet inte hur lång tid fram över. Men det är väldigt blandade känslor. Kommer dock inte sakna själva skolan speciellt mycket, men alla dessa underbara människor som man bokstavligen har levt med i 3 år. Men blir bara tårögd av att tänka tanken, lite blödig, ja. Så tanken just nu på att flytta hem är inte speciellt lockande. Tappat kontakten med typ allt och alla, så sommaren ser väl inte allt för rolig ut. Innan har man ju ändå tillbringat mer till i Halmstad på sommarlovet en hemma, så då har de aldrig spelat någon roll. Men denna sommaren blir väl allt annourlunda. Men tror att jag har vaknat på lite fel sida idag, för just nu känns allt pissigt. Så ska nu lämna datan för att lägga mig i sängen med typ 100 000 000 000 000 000 tankar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0