Något att göra, tack.

Igår prov jobbade jag för första gången. Väldigt mycket information att ta in, men det ska nog funka att vara där i sommar. Sen när man väl har vant sig vid allt..
Men efter jobbet åkte jag, Kajsa och Gustav vidare till Ullared. Vet inte om jag har gjort mitt bästa köp någonsin, eller sämsta. Får helt enkelt se hur länge de kommer hålla. Men hittade även massa annat små plock som alltid är bra att ha.
Så idag har det varit en "vila upp sig dag", kan behövas efter gårdagens slit. Men börjar få fullt med överskotts energi nu och har ingen aning vad jag ska göra med den. Blir galen. Måste därför ta och hitta på något, men den stora frågan är vad? Mina syskon + Jonna börjar nog tröttna lite på min väldigt roliga skämt och kommentarer (mer elaka och hackande kommentarer mot Maja, haha). Men jag tycker fortfarande att jag är väldigt rolig. Lite växlande humör bara, men thats me ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0