Ni kan ju försöka ;)

Skolan anklarad för idag, nu återstå det bara goa dagar kvar. För imon är vi helt lediga, på torsdag stallet och sen Liseberg. Fredag har jag för mig att vi går hela dagen, men avslutas med stallet på eftermiddagen, och då ska jag avsluta med att rida fina lilla Copri.
Idag har de varit mycket prat om studenten och man blir bara mer och mer irreterad på denna skolan. De nya är nu att vi inte ska få ha någon champange frukost. Men anledningen att vi INTE kommer få drick någon alkohol under hela tiden vi är på skolan. Kommer de se oss med någon dricka under tiden nu innan, kommer vi bli utkastade och inte få vara med på studenten. Får vi champage av våra anhöriga, kommer de ta den, osv. Men allvarligt, fattar de inte själva att de aldrig kommer funka? Lixom vi är väl typ 50 3:or, har de tänkt då att kasta ut varenda en ifrån området? Vill de inte ens att de ska vara någon student i år? Men det är så typiskt att de ska börja med dessa skit reglerna nu när det är våran tur. Alla saker har verkligen drabbat oss, bara för att de elever innan oss inte har sköt sig. Bra exempel är ju julfesten som Jessica skulle anordna... Nej, men blir så irreterad när jag tänker på det. De är verkligen helt vrickade i skallen, och de är till 100% sant. Och har en känsla av att detta inte kommer lyckas ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0