Ny mobil!

Min gamla Sony Ericsson tåld vist inte riktigt precis vad som helst, vilket jag hade börjat hoppats på. För efter jag hade fått ett raseri utbrott på den, så vill den helt enkelt inte starta längre. Verkligen helt sten död. Och att klara sig utan mobil är inte riktigt min grej, så var iväg och köpte en ny idag på elgiganten. En HTC Legend, en Android mobil. Har inte riktigt fattat en vad det kan vara bra för, men försäljeren sa att det var "Det Nya Heta". Att alla tillverkare hade börjat med detta nu, och lite cool ska man ju vara, haha! Nae, men en så länge så verkar de vara en mobil som jag kommer trivas med, men det är många små detaljer så tar nog ett tag innan man förstår sig på dem.
Sen skulle jag haft prov imon, men eftersom jag hade glömt mina böcker och papper inne i Halmstad. Så får man åka in och hämta dem nu. Så typiskt mig, har verkligen varit säker på att de har lugit ute i bilen och inte haft en tanke på att ta med mina sista böcker där ifrån. Men får hoppas på att Louise inte blir arg, och att jag får göra provet på onsdag ist :)


Min nya mobil,  :)


Kommentarer
snygg och du vet det

Alltså dessa jävla särskrivningar...

2010-05-18 @ 17:37:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0