Orkar inte med det.

Skolan tar kål på mig, och är det inte skolan så är det annat som man måste reda ut eller tänka på. Aldrig får huvudet vila. Har en sista redovisning i religion imorgon, om religösa sekter. Är knappt halv färdig känns det som, + att jag måste göra en Power Point presentation att visa. Men sen måste jag plugga till Mikrobiologi provet med, eftersom böckerna låg inne i Halmstad igår när jag tänkte sätta igång med pluggandet. Blir väldigt irreterad på mig själv. Och när jag väl öppnade upp böckerna och fattade hur mycket det var, så orkade huvudet inte med det.
Sen så ska jag och Johanna in till Halmstad en sväng nu på eftermiddagen, ska sola lite och jag ska byta till ett nytt abonnemang. Så har känslan av att detta kommer bli en vääääldigt lång dag/natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0