Redovisning, stallet, LOV!!

Har haft första lektionen för idag, hatar att vi alltid ska gå så sent på fredagar, borde vara förbjudet! Man kan väl tänka på sina stackars elever någon gång?
Men vi har stallet nu på eftermiddagen, men tycker inte det är speciellt roligt där nere längre. Rosen har ju ifrån och med denna veckan varit ute på försäljning. Så fick rida henne ett mycket kort passa i måndag, men när det väl då började gå bra, så kom Camilla och sa att jag skulle sluta-.- Igår när vi var där nere skulle hon vila, för att hon sen ska visas idag igen. Är tråkigt att man inte får fortsätta jobba med henne. Så mycket slit man har lagt ner på den där hästen. Skolan utnyttjar ju inte alls sina elever, nejdå!
Men igår fick jag rida Copri iaf, älskar verkligen den hästen! Så hoppas på att min lilla plan funkar så att jag får rida honom idag igen :) Den gosiga lilla gossen! <3
Nu ska vi ha redovisning i hästkunskapen, så hoppas på det bästa där! 
Men sen i kväll blir de mysmys, skönt nu med lov 1 vecka framåt!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0