Risk för överansträngning.

Måndag idag då, och undra vilken ansträngning man ska göra idag. Måste ju prioritera mellan alla dessa saker jag har att göra. Eller inte kanske, vem vet.
Ne, men idag ska jag först se till och duscha lite, känns som de är på tiden nu. Sen vet jag inte om gräsklipparen fungerar eller inte, men gör den det så ska jag klippa gräset för första gången i år. Det är ju min "uppgift" här hemma, eller det är iaf ingen annan som gör de. Sen funderar jag på om man ska åka en sväng till Gislaved, om man inte kan övertala mamma att åka dit när hon har slutat. Men chansen är nog inte speciellt stor. Men jag har ju alltid BangBang som tar mig vart jag vill. Måste ju testa min nya CD-skiva som jag brände ut igår med. Satt inte alls och väntade i 2 dagar på att en och samma låt skulle laddas ner. Men på dom 2 dagarna lyckades jag få ner 2 hela album. Lite konstigt det där. Så kan den saken som jag har i bilen nu inte läsa brända skivor, så skjuter jag mig själv.
Men nu är det nog lika bra att duscha innan varmvattnet försvinner helt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0