Skön söndag

Valborg vart väl helt okej, kanske inte den bästa utgången, men man ska väl inte klaga. Och allt blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi var väl 3 st av 5 tjejer som kom ut till krogen. Sen fram mot 2 tiden tappade jag humöret helt och hållet, en viss person var ju så jävla kaxig. Riktigt länge sen jag blev så förbannad, så då drog jag där ifrån. För det var faneme inte okej någonstans. Blir så jäkla irreterad bara över att tänka på det!
Sen igår var det grillfest på kvällen. Hade det inte varit så jäkla kallt, hade de nog varit lite roligare. Men förstår mig inte på människorna som skulle sova där i tält, fy fan vad kallt! Som tur var tog vi bilen hem igen :)
Så nu idag är vi i Torup, har lyckats fjäska mig till att få en service på min lilla bil. Ska bjuda på en pizza som betalning, lagom dyrt, hehe.
Jag ska ta och göra ändringarna på min slutrapport som jag har fått tillbaka. Så den skickas in idag, så skönt att slippa skiten sen! Blir väl att man tar sin lilla data och sätter sig ute i det fina vädret. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0