Sommar väder!

Det är redan torsdag, denna veckan har gått sjukt fort!
Tisdags åkte jag, Johanna och Mimmi in till stan för att sola lite. Sen skulle resten av kvällen ägnats åt plugg, men blev flams och planering inför imon ist, så böckerna öppnades inte fören 11 och stängdes halv 1, men klockan stod på 04.20 så blev inte så mycket sömn. Men fick reda på att jag fick MVG på provet, så det var ju iaf värt det!
Igår var det möss på tagning på B&B, kanske inte värt de pengarna som man fick betala, men det var gott med taco och roligt och spela bowling. Sen ett par knäpp gökar som kom och hälsade på mitt i natten, men jag gillart :)
Idag har det varit en hel dag i stallet, har hoppat Dido och ridigt dressyr på Älsklings Copri. Hoppningen gick väl hyffsat, men dressyren gick så mycket bättre. Red ute i gröna fina gräset, riktigt somrigt + att Copri verkligen gick hur bra som helst! Han var en riktigt klocka på vad jag en bad honom om, men skäkelvikningarna gick lätt bäst. Kändes hur underbart som helst! Älskar verkligen den hästen <3
Nu ska jag gå ut en liten kvälls runda med stackars Figgo som har blivit halt på höger fram, men tror att det är en stukning så hoppas det går över snabbt. Sen blir det nästan sängen så man är utvilad till imon, för då blir det UNDERBAR! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0