Tråk söndag

Har sovit piss dåligt inatt. Vaknade vid 2 av att jag hostar så att jag nästan spyr. Verkligen jätte trevligt. Sen tog de minst 30 minuter innan hostan lugnade ner sig, så man kunde somna om igen. Men vaknade flera gånger efter de av min egna hosta. Fattar inte varför jag ska få den igen, har ju precis blivit av med den!
Är ensam hemma just nu med. Fidde skulle träna Qikki på gryt, så han har tvingat med både mamma och Alma, haha stackarna.
Men det gör så att jag just nu har väldigt tråkigt, lixom inte ens en lilla syster hemma att retas med. Bara 2 hundar som sover. Men får väl klä på mig lite och gå ut och kasta boll med Kira. Gud vilket roligt liv man kan ha!



Kira utan bollen i tankarna.


Syns inte rikitgt, men är en glad Kira som ser bollen. Hon hoppar runt
och är allmänt galen. 

Men nu när hon har sätt bollen är hon som sagt helt galen, gör allt för att få tag i den. Så nu har jag lovat henne att vi ska ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0