Dags att ta sig samman.

Förra inlägget blev väldigt dystert. Vet inte riktigt vad som hände, men något var det som slog till i huvudet. Det var längesen jag kände mig så ledsen och ensam. Men det stämmer ju iaf, börjar trötta riktigt mycket på tillvaron. Det händer ingenting, jag vet så lite om precis allt och känner mig som en hopplös människa. Hatar det.
Men nu ska inte detta bli lika deppigt!
Dagens insatts är att jag har börjat rycka Figgo. Så han har börjat bli riktigt fin, blir som en helt ny hund. Men det är ett helt tids jobb. För han vägrar ligga stila och pipper hela tiden + att det är väldigt mycket hår som ska bort. Men det kommer bli riktigt fint när det är klar :)
Sen imon blir det upp tidigt, ska testa och prov jobba på Ekbacken. Så får man se vad jag tycker om det.
Sen ser det ganske dystert ut fram över. Inte mycket att göra förutom dessa läxor som har förföljt mig hem. Men har varit så sjukt sugen på att bara mysa ner sig och titta på film de senaste dagarna. Men gillar inte att titta på film ensam + att jag inte har någon bra film. Får helt enkelt hitta mig en filmkompis^^
Men nu är 2 1/2 män slut, så dags att duscha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0