Fuck this life.

Hade tänkt och skriva ett glatt inlägg om dagens händelse. Men eftersom mitt humör har sjunkigt till botten, så känner jag inte för det längre. Kanske kommer det senare, men förmodligen inte alls. Men har iaf kommit fram till lite idag:
1. Jag kommer antagligen någongång köra ihjäl mig, frågan är bara när och hur.
2. Jag hatar att jag hela jävla tiden ska vara så känslig.
3. Jag hatar detta jävla liv. Något har gått jävligt snett.
Har så sjukt många tankar i huvudet, och får inte ord på ens hälften. Ska gå ner och lägga mig nu, kommer frysa ihjäl, men skulle allvarligt vara glad om jag gjorde det. Figgo och kudden får bli min tröst ikväll, de är iaf trogna.
Fuck this life.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0