Jobb intervjuv!

Här sitter man och väntar på att Svenska Hollywood fruar ska börja. Och vet ni vem som ringer då?!?!
En snubbe ifrån Max Hamburgare som vill att jag ska komma in på jobbintervju!! Haha, är fan as glad! Har skickat ut mitt CV till 2 ställen Max och till Ekbacken, och nu har båda 2 svarat på det. Och alla som har klagat på mig, att jag måste söka jobb, men har bara svarat med svaret "det löser sig, lever på mamma;)" Men så verkar de inte bli, visst detta är bara en intervjuv, men jag är as glad och lite smått stolt! Men är fasen redan nervös. :P
Men ikväll är även PA inskickat för antagligen sista gången, hur gött som helst. Så nu ska jag kolla klart på tv och sen blir det sängen, om jag nu ens kan somna, haha. Är helt uppe i varv, har hoppat runt en stund nu, så nu ska jag lugna ner mig.:)
Godnatt :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0