Väntar på John Blund

Då är man hemma efter att ha jobbat kvällen. Imorgon ringer klockan 05.40, ska vara på jobbet 06.30 och slutar 16.00. Sen delat på söndag. Men kommer jobba helgen med Lena, eller vi kommer typ gå om varandra. Men får träffa henne ett par timmar imon. Ska bli jätte roligt, länge sen vi jobbade tillsammans nu.
Hoppas på att kunna sova mer en 4 timmar inatt, men känns inte som det. Tror huvudet anstränger sig alldeles för mycket för det, tyvärr.
Idag har jag varit i Ullared på morgonen. Men började komma sjukt mycket folk runt 10 tiden, så då tog vi vårt pick och pack och drog. Men fick köpt någon julklapp. En till min lilla misse + att hon fick lite annat med, hehe. Sen vart det mycket annat bra och ha saker, sånt som man alltid köper.
Så nu sitter jag och har precis titta klart på Idol. Så nu har musiken tagit över. För ovanlighetens skull är det inte Melissa Horn som spelas. Utan har för stunden bytt ut henne mot Eminem. Med tanke på att hans och Rihannas låt "Love the way you lie" har spelats hela dagen i mitt huvud. Riktigt bra låt!
Så om jag orkar ska jag strax inta duschen. Annars ska jag vänta på att John Blund kommer och hälsar på mig snart. Har ett STORT behov av det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0