Home sweet home, eller inte...

Då har jag förflyttat mig 23 mil neråt i landet. Tråkigt, men ett måste. Ska jobba nu i helgen, och kan väl inte bosätta mig där nere föralltid?.. Även fast jag kände ett väldigt stort behov av att åka raka vägen tillbaka, så fort jag hade kommit innanför dörren nu ikväll. Vet inte riktigt vad som har hänt, men känner ett STORT behov av att jag måste komma här ifrån snart. Har inte kännt mig så rastlös som jag gör ikväll någon dag hela denna veckan, och då har jag verkligen inte gjort mycket vettigt i veckan. Men jag ska verkligen inte klaga, för det har varit den bästa veckan på väldigt länge. Och kan inte säga annat än att jag trivs mycket bra där. Så förhoppningsvis åker jag ner inom en snar framtid igen. Beror på, eftersom mamma nu har förbjudigt mig att lämna min misse hemma något mer. Så följer inte hon med, så får jag väl finna mig med att stanna. Men nu ska jag jobba i veckan och tjäna lite pengar. Inte fy skam det heller.
Så nu ska min kväll gå ut på att söka jobb och kolla på Idol. :)


Kommentarer
Johanna

jag vet precis hur du känner, har man en gång flyttat hemifrån vill man aldrig flytta hem igen, känner exakt lika nu :)

2010-10-29 @ 22:11:53
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0