Inget viktigt att läsa.

Känner mig som en flitig bloggare just nu. Men med tanke på att jag spenderar halva mina dagar framför datan och andra framför tv. Okej, är ute kanske 30 minuter per dag också. Men ändå, dator sittandet leder till blogg inlägg. Men inte för att det händer något vettigt som jag kan skriva om, men händer det någonsin det?
Så idag har jag tittat på 3 ansnitt Medium, älskar det programet. Tagit mig en varm dusch, är svinkallt här i lägenheten, haha. Så nu har jag äntligen fått lite värme i mina fötter. Men känner att det håller på att försvinna ingen. Funderar på att gå till affären och stå för maten ikväll. Känns väldigt dumt att man är här men lixom inte gör något om dagarna. Men det är kallt och tror nästan att det regnar ute. Men har ju mina kär bil, men känns lite onödigt för 10 min gå gång. Och sen är jag och min kokkonst inte alltid på samma nivå. Vet ju aldrig riktigt hur det kan smaka, fast måste säga att det senaste året har det bara blivit bättre och bättre. ;)
Men vi får se, vi får se. Halv 8 börjar Paradise Hotel, vilket jag följer slaviskt just nu. Men jag gillar det!
Detta blev ännu ett onödigt blogg inlägg.
Och måste bara säga att jag saknar min misse. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0