Underbar helg!

Helgen blev lika bra som vi alla hade hoppats på! Jag och Jessica åkte ner till Kungsbacka i fredags eftermiddag, och hur roligt som helt att få sällskap hela vägen, ist för att åka själv som jag alltid brukar göra. Sen var det verkligen hur roligt som helst att träffa Emilia och Johanna också. Så vi hade tjejmiddag med vin drickande, som sen slutade med shotande. Men gud vad roligt vi hade!
Lördagen åkte vi in till Kungsbacka och gick i affärer. Sen när vi kom tillbaka så mötes man av att få träffa yttligare 2 underbara brudar, Sophia och Mimmi! Så då blev hela gänget samlat, förutom då Josefin som inte kunde komma. =/ Så sen var det bara att göra sig i ordning för en party kväll. Och det skulle bli utgång för oss, men riktigt så långt kom vi aldrig. ;) Men att bara att träffa alla var guld värt!
Så helgen kunde knappt ha blivit mer lyckad än vad den faktiskt blev. Så hoppas verkligen att man får träffa alla igen inom en snar framtid! För ni är bäst! <3
Hemfärden vart också en upplevelse. Man fick psykbrytt på mina vindrute torkare. Regnade hela vägen. Lyckades få sladd på bilen. Plus att den blev ca 23 mil längre. Så nu är man nere i Linköping och gör absolut ingenting vettigt alls. Ska gå till affären sen och köpa shampoo och balsam så jag kan duscha. Även gå förbi bilen och hoppas på att man inte har fått ännu en pakeringsböter, haha.
Men alla bilder från helgen kommer upp så fort jag har kommit hem och har tålamod till det! :)


Kommentarer
Johanna

inga fula bilder bara, hehe <3

2010-10-25 @ 16:15:17
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0