Uppenbarelse

Då sitter man i den nya lägenheten. Känns lite speciellt men tror detta kommer bli kalas bra för mina övriga familjemedlemmar. Själv har jag fått något av en uppenbarelse om vad jag ska göra med mitt liv. Precis var jag har väntat på sen i augusti, nice.
Efter att varit borta hela förra veckan, och den känslan som jag fick när jag hade kommit hem. Ville verkligen vända i dörren och åka raka vägen tillbaka. Men eftersom jag jobbar nu i 1 veckan, så är det bara till att finna mig med att stanna. Så har jag bestämt mig för följande, att söka jobb, sen flytta. Vart jag flyttar spelar inte så stor roll, bara det inte ligger i världens ende. Så kommer inte bättre planer upp nu, så blir det så här. För pallar verkligen inte att bo hemma längre. Så började med att söka jobb igår, så orkar jag så fortsätter jag ikväll.
Idag har jag jobbat, väldigt seg tur. Men jobbade med Lena, fram till 4 och det är alltid lika roligt! Verkligen älskar våra planer för livet, synd bara att inget kommer bli verkligehet. Så nu jobbar vi tillsammans på torsdag med, rooooligt! :D
Imorgon blir det en runda till Törås, och så ska snälla Gustav bytta till vinterdäck på min bil. Så kan jag säga mig säker ute på vägarna igen. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0