Ren Lycka <3

Då har ett nytt liv som kattägare börjat och än så länge älskar jag det. Jag och Alma åkte till Torup och hämtade henne i måndags och hon har uppfört sig alldeles utmärkt. Hade trott att jag i minst 1 vecka skulle vara tvungen att stå ut med en pipande katt. Men hon lugnade sig efter ungefär 1 timme efter att ha vart här. Mamma som har vart arg på mig för att jag skulle skaffa katt, bara smälte, när hon såg henne, bokstavligt talat, haha. Tror faktiskt inte man kan göra så mycket annat än att älska henne. Så nu ska jag bara se till att uppfostra henne, så mamma inte kan bli arg på att hon klöser i soffor, är uppe på bordet och såna saker. Men som tur är, är hon väldigt lätt lärd. Och jag är helt salig av lycka.
Annars så har det inte hänt så mycket. Fick jobba 2 dagar till efter helgen, så nu har jag lite ledighet som jag faktiskt förtjänar. Så jobbar jag i helgen igen. Har inte vart ledig en hel helg på snart 8 veckor. Men jag ska inte klaga, för oktober lönen kommer bli något utöver det vanliga, hoppas jag iaf ;) Och detta är nog enda gången på väldigt länge som jag faktiskt kommer vara hemma när jag är ledig. Annars brukar jag ju ha mina "små" bil utflykter. Men räknade ut hur mycket jag hade kört för i september, och den siffran var verkligen inte okej. Haha, men något måste man ju göra, och varför inte då köra bil? ;)
Men nu ska jag återgå till att mysa med min missen, som jag börjar bli mer och mer osäker på om hon verkligen ska heta Charlie. Men kommer inte på något annat bra namn, riktigt svårt det där..
Men ni får ha det så bra! :) ♥


Kärlek. <3


Kärlek. <3


Lycka på hög nivå. <3


Kommentarer
Johanna

vilken liten sötnos!

2010-10-13 @ 16:03:22
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Anonym

Gud vad söt!

2010-10-14 @ 10:53:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0