Drömma kan man alltid.

Det blir väldigt långtråkigt att vara ledig mer än en dag i rad. Igår var det hur skönt som helst att inte göra något vettigt alls. Men idag känns det bara jobbigt. Funderar på att åka och hälsa på Paysan, men kommer inte ihåg koden in till sadelkammaren. Tror kanske jag vet, men är ju inte helt säker. Och tror inte att någon är hemma så att man kan fråga. Så får se om jag chansar eller inte.. Vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Borde börja söka jobb, men vart ska man söka? Och vad vill man jobba med? Guud, det är så jävla jobbigt, får snart ett riktigt jäkla damp utbrott på det.
Tycker att mina och Lena planer på att starta ett eget företag, som vi kan tjäna riktigt mycket pengar på, är lätt bäst hittills. Men vi hade ett stort problem på vad vi skulle starta. För vi ska slippa arbeta så lite som möjligt, haha. Fast det vi kom fram till i söndags var att sticka utomlands och börja jobba, för att slippa alla problem här hemma. Det låter otroligt bra tycker jag. Men man kan ju fortsätta drömma^^. Tycker det är snart dags för att jag får en av mina uppenbarelse, som visar vad jag ska göra. Men har en känsla av att den inte kommer komma, konstigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0