Ullared & jobb.

Då sitter man äntligen ner och tar det lugnt. Vart igång exakt hela dagen idag, men klagar inte. Blev bestämt igår att vi skulle ta en sväng till Ullared idag. Mamma behöver saker till den nya lägenheten och det finns ju alltid lite man kan hitta där. Som mamma sa "Det blev 1500, men nu har jag köpte både tallrikar och muggar". Jag "Jag slösade 300 kr på absolut ingenting alls". Men det blir lätt så, alltid hittar man något skräp som man ska ha. Men fick även köpt mig ett par nya skor med, verkligen på tiden. Men tycker alltid att det är lika svårt och dyrt. Men 30 min senare ringde chefen från Ekbacken och frågade om jag ville jobba ikväll. Så då fick man ihop de pengarna, haha. Så detta blev en bra vecka, pengar pengar. :D Så nu sitter jag men en busig misse och kollar på tv. Hon springer runt här och är helt galen, sötnos. <3 Vart ensam nästan hela dagen, eller Alma försöker underhålla henne. Men första hon sa när jag kom ut ur bilen var att missen saknar mig. Så tror inte hon lyckas så bra ^^. Så hoppas hon blir trött snart som hon sover jämte mig hela natten som hon gjorde inatt, för det gör inte sängen lika tom, mysigt. :) Men nu ska jag fortsätta titta på tv och tycka synd om mig själv. Har något fruktansvärt ont i kroppen. Har sovit på bäddsoffan för att jag vill sova med missen. Men har fått sjuk ont i kroppen av det. Hade förtjänat någon som tycker synd om mig, och ger mig massage. Men icke san icke, här får man klara sig själv. Men inatt blir det att sova i min sköna säng, och sovmorgon. Börjar 11.45, riktigt nice. :D
Men nu ska jag kolla på slutet av Idol.
Ha det så bra ! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0