16 oktober.

Då är helgen snart redan över, bara söndagen kvar. Ingela frågade mig idag om jag vill jobba över julen. Skulle säkert bil runt 20 timmar, och det hade ju blivit väldigt goa pengar. Men känns lite tråkigt, men man hade ju behövt det. Men har som tur är lite tid att tänka. Och denna julen kommer väl inte bil så mycket att ha ändå. Känns mer deppig en rolig just nu. Eller just nu känns allt mer deppigt en roligt. Somnade igår med leende på läpparna, men ju mer tiden går idag, desto mer depp blir jag. Är en sån kväll där det är ändå ingen mening att gå och lägga sig, för kommer ändå ligga och vända och vrida på mig. Hatar det. Tänker alldeles för mycket, utan att bli det minsta klokare. Förstår inte varför det är så och tycker inte att det borde vara så heller. Så denna kvällen ska jag tänka extra mycket och lyssna på underbara Melissa Horn. Ska knarka henne lika mycket denna vintern som jag gjorde förra. Skillnaden är bara att jag inte har någon som kommer klaga. Både på gott och ont. Ensam i vinter tid, som gjort för att man ska bli deppigare en någonsin. Om det är någon gång man behöver en famn att kryp ner i så är det nu på vinter, väldigt bra jobbat Matilda. (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0