Överleved helgen

Helgen av klarad, och utan att klaga måste jag säga att det känns väldigt skönt. Har haft något sjukt ont i ryggen, eller sidorna är det mer, hela helgen. Bara för att jag har sovit på bädd soffan med missen. Och när man göra alla dessa lyft och skit hela tiden så kan jag lova att det bara dunkar i sidorna på mig. Men nu har jag 4 dagar att vila upp mig på. Och Ingela har inte ens tänkt att ringa in mig för helgen, eftersom jag redan har varit inne så många nu i rad. Så blir det inte kris är helgen friiiiii! Och hela veckan med, förutom fredag dag. Ska bara hitta mig något att göra. Men hoppas på en mycket bra vecka och helg. :)
Så blir kolla klart på den hemska filmen och sen nanna kudden.
Godnatt!  :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0