Negativa klubben

Blev inte en slapp måndag. Har varit igång hela tiden fram tills nu. Började med att städa mitt rum, men det vart jag så jävla depp av. Så då gick jag ut och tvättade bilen ist. Så nu är den skinade ren, det behövdes verkligen. Men ska in till Gislaved någon dag i veckan och köpa något som kan ta bort alla asfalts prickar. Och var något mer jag behövde där, men det har jag glömt bort just nu.
Annars så är allt typ som vanligt. Har ca 1 000 000 tankar om allt och inget. Allt verkar inte bli så bra denna veckan, som jag först trodde att det skulle bli. Ne, usch, känner mig nåt så fruktansvärt negativ och inget händer som gör att det försvinner.
Iaf tur att jag har min älskade misse. När man som mest behöver det, kommer hon och ska gosa. Kärlek till henne <3
Och nu ska jag fortsätta titta på 2 1/2 män som har gjort min kväll. Kommer det inget bra efter detta blir det sängen. Börjar tröttna på att alltid sova ensam, eller jag har ju katten. Men ja, ni fattar. Som en på jobbet som är med i negativa klubben, han gnäller på allt. Tror jag ska gå med i hans klubben, känner mig inte speciellt mycket bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0