Bergodal humör

Kör på bergodalbana humör denna veckan. I lördags var det deppigare en deppigast här. Söndags var det bättre. Igår depp igen. Och idag är allt toppen. Helgens problem är lösta och de andra i veckan också. Eller, nästan iaf. Imorgon blir det Jönköpning med mamms och Bente. Mina danska släktingar är här och min morbror Lars ska göra om mormors badrum. Så därför ska mamma ta med Bente till Jönköping och jag följer med. Har lite saker som jag måste köpa, men sen så är det ju aldrig fel med kläder. Lönen kommer ju in nästa onsdag, så nu är det lugnt. ;) Till helgen blir det antingen att åka till Kungsbacka till de bästa: Emilia, Johanna och Sophia. Hoppas verkligen! Hade vart så sjukt kul, har ju inte sätt dom sen 11 juni?! Och innan träffades vi varje dag. Lite skillnad. Men blir det inte det, så blir det Parken med några här hem ifrån. Så det ser ljust ut. :D Och imorgon kväll ser och ljus ut, men man vet ju aldrig. Tror lixom på det när det är heeelt säkert.
Nu ikväll ska jag och min Misse kolla på tv och om jag orkar städa klart mitt rum. Om mamma någon gång för tummen ur att tända i pannan, så ska jag kläma in en dusch.
Men nu I Form Med Anna Anka, sen House! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0