ÄNTLIGEN!!

Klockan börjar bli alldeles för mycket för mig, men undviker in i det sista att gå ner och lägga mig i min svin kalla säng. Dagen idag har varit helt okej. Var i Jönköping med mamma och Bente då och fick köpt mig en hel del, hehe. Men jag förtjänar det, eftersom jag har jobbat hela sommaren och i stort sätt inte köpt några nya kläder alls så var det på tiden! Så nu har jag lite nytt att klä på mig i helgen när det är dags för middag + utgång med de bästa tjejorna! :D Blir att åka till Kungsbacka och träffa Emilia, Sophia, Johanna, Jessica och Mimmi. FY FAN VAD ROLIGT! Jag och Jessica samåker ner, så man slipper sitta ensam hela vägen. Riktigt bra. Saknar verkligen tjejerna hur mycket som helst, tänk så mycket alla kommer ha att prata om, haha. LÄÄÄNGTAR! :D
Nu ikväll har jag och min Misse kollat på film, Transformers. Och tur jag har henne som kryper upp i knät på mig, för denna kvällen blev ju som jag trodde. Men ändå, blääääää.
Så nu ska jag forsätta vara uppe ungefär 1 timme till. För ska vara så trötta att jag bara somnar, utan att behöva ligga och vända och vrida på mig.
Så 2 och 1/2  män får avsluta min kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0