Flytt den 1 nov!

En riktig slappar dag detta. Vaknade vid halv 12, helt sjukt att det är ens tillåtet att sova sådär länge. Men jag klagar inte. Ska ju jobba sen i helgen, så då får jag ju vila upp mig nu i veckan och sen jobba hela veckan där på. Så då blir det jobb och ingen vila. Mamma flyttar nu i helgen, så lite tur att man jobbar. Så utnyttjas Maja, Kajsa och Gustav ist. ;) Problemet är bara när jag ska hinna packa, har ju inte ens börjat, hehe. Och egentligen är det helt sjukt att mamma ska flytta ifrån Törås, där vi nu har bort i 7,5 år. Men tror att det kommer blir kalas bra inne i lilla Burserys för alla mina familjemedlemmar. Men jag trivs bra här uppe,  saknar min misse väldigt mycket bara. =/ Mamma skickade bilder på henne igår, gud vad söt hon är. <3
Fick upp bilderna från helgen på facebook igår med, det blev verkligen en minnes värd helg. Och alla ser så glada och lyckliga ut mest hela tiden! :D
Japp, ett inlägg med bara svamel. Men kanske är det bättre än ingenting alls och det fördriver iaf lite av min tid att sitta här ensam, medans alla andra är i skolan. Tufft liv.
Men ska bjuda på någon bild på min söta misse. Som jag även ska sätta som bakgrundsbild på denna datan. Haha, vet att de inte kommer bli omtyckt, men bryr mig inte så mycket ;)


<3


Saknad <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0