Sista dagen

Då är detta sista dagen uppe i Linköping. Åker hem imorgon någon gång mitt på dagen. Ska ju jobba både på lördag och söndag. Har fått såna jäkla sega pass, båda dagarna. Hela dagen försvinner verkligen, utan att det egentligen blir så många timmar gjorda. Men det är ju helg, så några hundralappar blir det ju. Har fått in lönen nu på kontot med, så jävla skönt! :D
Men det händer inte så mycket mer denna dagen en vad det har gjort de andra dagarna. Men har inte vart själv så mycket idag iaf. Viktor kommer bli borta nu typ 2 timmar till, och eftersom det har vart mer än 6 timmar de andra dagarna så borde jag överleva.
Och det enda som har hänt sen igår, är att min bil dampade igår. När jag och Glen skulle åka till affären så startade den inte som den skulle. Eller den startad och sen dog den, och sen gick det inte starta den på ett par gånger. Hoppas verkligen inte att det är något som har gått sönder på den. För sen när vi skulle starta ifrån affären gick det hur bra bra som helst. Behöver verkligen inte mer utgifter på bilen.
Betalat ett lås nu med för 1700, väldigt dyr studentkväll kan jag tycka. Och fram för allt, väldigt depprimerande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0