Håkan&Saknad!

Länge sen man skrev något här. Men lediga helg, förra veckan blev inte ledig. Fick gå in och jobba för mamma och jobbar självklart denna helgen med. I veckan har jag vart sjuk, vaknade upp i måndags med halsont som jag hade kunnat göra vad som helst för att slippa, men även feber. Men blev bättre på onsdagen, då det var dags för en bil utflykt igen. Så nu är man tillbaka på jobbet igen. Har nog inte vart ledig en hel helg på över 2 månader nu :S. Börjar kännas rikitgt segt. Men är än så länge ledig 1 helg nu i oktober, och då MÅSTE något hända.

Men inte riktigt detta jag ville skriva om i detta inlägg. Har pratat med både Emilia och Mimmi ikväll. Jag och Emilia har bokat biljetter till HÅKAN den 6 november. Det var ju sjukt grymt sist vi var där, så hoppas på den lika grym kväll nu! Och sen för att toppa förra gången, blir det utgång i Göteborg efteråt. Och detta kan ju inte bli annat en LYCKAT! :D Sen så har jag och Mimmi pratat om hur jäkla mycket man faktiskt saknar Plönninge tiden. Alla galna utgångar, (utgångar som inte ens blev utgångar, haha) vi har haft. Har suttit och kollat på bilder sen förfesterna vi hade på Harplinge Gården, och FY FAN VAD JAG SAKNAR DET. Allt blev alltid så jävla spårat för oss, men fy fan vad kul vi hade! Jag önskar verkligen att man bara kunde spola tillbaka tiden, att alla vad samlade på ett och samma ställe. Fattar ni hur kul vi hade haft? Hittar inga mer ord om vad jag vill säga. Saknar er allihopa på jävla mycket ska ni veta och hoppas verkligen att vi träffas snart igen. Så alla, se till att komma hem till Mimmi, hade vart så jävla roligt! <3



















"För vi är Plönninges brudar, ni kallar oss för gudar och alla bara ler när
vi går förbi.
När vi drar ut på krogen och ni sitter ni där på logen, då önskar ni att ni
var precis som oss!"
Saknar er något grymt mycket tjejer!


Kommentarer
Emilia

blir så nostalgisk!

Saknar dej, och 6 november kommer bli så jävla bra!

2010-10-10 @ 10:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0