8 september :D

Och det är inte vilken dag som helst, utan dagen då jag blev född för 19 år sen! :D Helt sjukt är det egentligen, levt i 19 år, nästa år blir jag 20 ?! Kommer aldrig att förstå vad all min tid tar vägen, och inte gör jag något vettigt med den heller. Men roligt är det en så länge att fylla år :D
Fast så mycket till födelsedag vet jag inte om man kan kalla det en. Det är inte en kotte hemma, alltså ingen som pysslar om mig. Ger mig frukost på sängen, lagar god mat och ger mig presenter osv. Alma opererades ju igår, så därför befinner sig mamma och Alma på sjukhuset i Jönköping. Jag har tur så kommer de hem innan jag åker och jobbar. Så dagen ser egentligen inte så annorlunda ut. Åker ner till Halmstad efter jag har jobbat klar, och hoppas på en lyckad kväll där! :D Och det känns skönt att jag bara kommer jobba 3 timmar, annars hade det känns plågsamt att åka till jobbet.
Till helgen ska det också hända saker, men planerna är väl inte riktigt bestämda för det en. Men får hoppas på det bästa! :D
Nu ska jag duscha, och göra mig i ordning för kvällen, sen åka till Burseryd för att jobba!
Hoppas på en väldigt trevlig dag! :D


19 år! :D


Kommentarer
Johanna

GRATTIS FINASTE MATILDII! Hoppas du får en underbar födelsedag! <3

2010-09-08 @ 12:33:48
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0