En tjej Charlie

Då var det jobb igen. Är hemma nu på min 4 timmars rast, för att sen åka tillbaka vid 4 och jobba i 5 timmar. Men gud vad segt det är att stiga upp på söndagsmorgonar för att åka och jobba. Känner mig som en levande sömngångare, hehe.
Men blir nog ingen vila för mig nu, får snart ta och åka iväg för att rösta. Men har fortfarande inte bestämt mig för vad det ska bli. Spelar ingen roll hur man vänder och vrider på det, så har båda sidorna sina positiva och negativa sidor.
Dagen igår hos lille Charlie var mysig. Dock så kom vi fram till, att Charlie, som de först trodde var en kille. Visade sig nu vara en tjej, haha. Men egentligen spelar det ju inte så stor roll, bara det att jag redan har bestämt namnet och har väldigt svårt att komma på något nytt.  Så tror det kommer få bli en flick Charlie, för det funkar ju det med, eller? :P Och jag kommer kunna hämta hem henne vecka 41, får se om det kanske kan bli helgen veckan 40. Allt beror ju på hur jag jobbar. Som om max 3 helger äger jag henne. :D Mycket tjat om en liten kattunge. Men lätt det bästa som har hänt på länge. :D



Charlie ? <3


Absolut världens sötaste misse <3


Kommentarer
Louise

Helt galet vilken söt katt! =)

2010-09-19 @ 18:23:54
URL: http://louiisea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0