Ledig :D

Ledig idag då. Jag hade ju tänkt att sova hela förmiddagen, och inte göra något vettigt alls resten av dagen. Men tror ni inte att jag vaknar halv 8 och är hur pigg som helst -.-. Men fick ju iaf 2 timmar sovmorgon, bättre en ingenting alls! Så idag ska jag träffa söta lilla Charlie, och hoppas på att han inte har växt allt för mycket. Så kommer väl bli ute i Torup ungefär hela dagen. Brukar bli så när man åker dit. :)
Sen är det 2 saker som jag saknar väldigt mycket just nu. Och det är min HTC, börjar tröttna på den sketna nokian jag har haft i 3 veckor eller något nu. Fattar inte varför det ska ta så jävla lång tid att laga min mobil. Likadant med min bil som också skulle lagas. Det tog 3 veckor för dom att ta reda på att det inte går att få fram ventllen. Och det kunde de inte ens ringa och säga till mig. Utan jag får ringa och fråga vad som händer. Och hoppas på att de hör av sig snart, för annars får jag snart kört förbud på den. :(
Den andra saken jag saknar är djuret häst. Såg ett program på tven där en gren i tvälingen var att rida. Saknar det något enormt mycket! :/ Ska försöka hitta en häst som man kan vara medryttare på, men det är så jäkla svårt. Så om någon känner något, så säg till mig! :D Är öppen för alla förslag ;)
Men nu är det dags att åka.
Ha det så bra ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0