Lyckad dag!

Det blev en lyckad dag igår. Mormor kom ut vid halv 12 med presenter till mig och för att säga grattis. Sen när jag kom till jobbet, så var det ett par anhöriga som ville bjuda alla boende och personal på fika. Så de hade med sig, tårta, bullar, kakor. Så lite roligt att allt inte var som vanligt där. Sen nere i Halmstad hade Marcus bokat bord på en fin resturang. Pio, tror jag att den hette. Men de skulle iaf ha stans godaste plankstek, och jag kan ju inte säga så mycket annat en att den var riktigt god! Och sen blev det glass till efterrätt. Känner mig forfarande mätt efter maten igår, haha. I present av honom fick jag en privat lektion på 50 min på Make up Store, men man får även produkter för vad lektionen kostade. Så det ska bli jätte kul att lära sig hur man ska göra! :D
Av mamma fick jag också en liten låda, eller vad man ska kalla det, till Charlie. Så om man öppnar det så ligger det en jätte mysig kudde där i och fick 2 skålar, 1 halsband och en leksak som också låg där i till honom! :) Och på tisdag är det bara 4 veckor kvar tills jag kan hämta honom! :D
Idag ska jag ner till stan, kolla efter något nytt till helgen. Men funderar även på om jag skulle gå och klippa mig. För det är verkligen på tiden nu! Men får se hur jag gör, först står det frukost på schemat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0