Sigges!

Går var en ganska tuff dag, faktiskt. Jobbade som sagt delat igår, 10 timmar. Sen i pausen så hade jag as bråttom med att göra mig i ordning, sen tillbaka och jobba till 9. Men det blev en riktigt rolig kväll, till och börja med iaf. Sen vart jag så jäkla tjurig ett tag, men det slutade roligt iaf. :P Och var sjuk mycket folk där, hur trångt som helst på dansgolvet. Men som sagt, roligt var det :D
Idag är jag hur trött som helst och har ingen aning om vad jag ska göra nu på mina lediga dagar. Men ingen vet ju hur länge jag ens kommer att förbi ledig. Men min bil måste besiktigas, och måste ner till Halmstad och hämta hem min fina mobil. Men vad ska man göra sen? Får väl se vad som dycker upp helt enkelt.
Nu tror jag att jag ska ta mig en bok, göra mig en kopp te, krypa ner i sängen och läsa eller sova resten av dagen. Idag ska iaf inget vettigt göras :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0